הקמה ופיתוח של עסקים חברתיים
פיתוח והידוק הרעיון הראשוני
מתאים למי שנמצא בשלב של גיבוש והידוק הרעין היזמי, וזקוק להנחיה וליווי בבניית הרעיון המדויק שיוכל לשמש פתרון בר יישום בעסק חברתי.
פיתוח מודל עסקי חברתי
מתאים למי שנמצא בשלב של גיבוש מודל עסקי בר קיימא לעסק. יכול להיות רלוונטי הן לשלב התכנון (בעסק לא קיים), והן לשלב בו העסק כבר מתפקד ברמה כזו או אחרת אך המודל העסקי לא מגובש.
שיווק המיזם הלכה למעשה
מתאים לעסקים חברתיים, עמותות וארגונים חברתיים שמעוניינים לקדם את המוצר או השירות שלהן לקהלי המטרה מולם הם פועלים.
איך זה עובד בשלבי הפיתוח של הרעיון או המודל העסקי חברתי ?
תהליכי הליווי שלנו כוללים עבודה פרטנית עם היזמים, בצורת פגישות עבודה. במהלך פגישות אלו אנו פועלים בשיטת הלין סטארטפ, ככלי שעמו אנו מפתחים את היוזמה העסקית חברתית על כל שלביה.
הפגישות נערכות בת״א. בתדירות המתאימה לצורכי היזם.
הפגישה כוללת ליווי, חשיבה, פיצוח והנחייה. היזם מקבל במהלך המפגש משימות ליישום לקראת הפגישה הבאה.
השירות כולל במידת הצורך ליווי היזם לפגישות עם מחזיקי עניין, או גופים כאלה ואחרים שיכולים ליזם.
השירות כרוך בתשלום (לפי שעה). ניתן לרכוש חבילת שעות שמוזילה את העלות הבסיסית לשעה.
שיווק הלכה למעשה - איך זה עובד ?
התמחות ייחודית של מינגה – הינה שיווק. מינגה באמצעות דיגי – דיגיטל עם אג׳נדה, עסק חברתי שהוקם על ידי מינגה ומנוהל על ידי שניים משותפיה (יורם וויקי) מעניקה שירותי בנית אתרים, שיווק ושיווק דיגיטלי לארגונים עסקיים וחברתיים. ההכרות העמוקה שלנו עם עולם העסקים החברתיים מייצרת פתרונות שיווקיים מותאמים לצרכים של עסקים אלו.
שירותי השיווק שלנו כוללים: גיבוש אסטרטגיה שיווקית, בניית אתר (כן, כן גם האתר הזה שאתם גולשים בו הוקם על ידי דיגי) / דפי נחיתה / קידום ושיווק בגוגל / רשתות חברתיות, קידום אורגני והתאמת של האתר למנועי החיפוש, שירותי יחסי ציבור.